Weboldal megoldásokkal kapcsolatos gyakran ismételt kérdések

Hogyhogy csak ennyibe kerül, ha ilyen sok mindent tartalmaz?
Azért tudunk ilyen kedvező árakat biztosítani, mert évtizedes rutinnal és kiterjedt digitális eszköztárral rendelkezünk. Így az Ön weboldalának a szerkezetét (tartalom, szöveg nélkül) csupán néhány óra alatt elkészítjük.
Hogy fog kinézni a weboldal amit kapok?

Az általunk készített weboldalak minden esetben egyedi megjelenést kapnak ami illeszkedik a vállalkozás arculatához. Ezeket természetesen előre egyeztetjük, az Ön igényeihez alkalmazkodva véglegesítjük. Ugyanakkor a megjelenés alatt a modulok, a funkciókat ellátó weboldal-elemek a már jól bevált, letesztelt és működő megoldások lesznek. Így tudjuk biztosítani a gyors és költséghatékony kivitelezést.
Tekintse meg sikertörténeteinket >>

Ennyi elég ahhoz, hogy egy jól működő és bevételt generáló honlapom legyen?
A vállalkozása honlapjára tekintsen úgy, mint egy boltra: a főoldal a kirakat, az aloldalak pedig a betérő potenciális vásárlókat látják el részletes információkkal.
Mi nem a spanyol viaszt találjuk fel megrendelőink számára, hanem a szükséges információkat juttatjuk el a vásárlókhoz, extra körítés és csili-vili nélkül, stílusosan, korunk technikai és felhasználói igényeit szem előtt tartva.
Egy vállalkozás weboldalánál a legfontosabb szempont, hogy üzletileg jól működik-e. Megtalálják-e a vásárlók azokat az információkat, amik segítenek a döntéshozatalban és ezután vásárlóvá konvertálódnak-e? A Nuwave csapata ezen szemléletrendszer alapján dolgozik és csak a fontos kommunikációs elemekre fókuszál. Kevés forrással rendelkező vállalkozóknak ezen szemléletek alapján tanácsolt weboldalt fejleszteni, hogy csökkentség az anyagi kockázatukat.
Ki fogja megírni a szöveget ami megjelenik a weboldalon?
Ez egy közös munka, aminek az első részét Ön, mint megrendelő végzi el, majd mi véglegesítjük és publikáljuk a szöveget. Nyilvánvalóan Ön ismeri a legjobban a vállalkozását, annak termékeit/szolgáltatásait, azok előnyeit és hátrányait, a piaci helyzetet, konkurenciát, stb. Mi egy kérdéssort küldünk Önnek amiben ezeket az információkat átadhatja nekünk a saját szavaival leírva, anélkül, hogy ügyelnie kellene a publikálható megfogalmazásra, kulcsszavak beírására, stb. Ezután csapatunk ezt a szöveget feldolgozza és olyan formába önti, hogy az a vásárlók számára a lényeget tartalmazza és könnyen érthető legyen. A véglegesnek szánt verziót természetesen jóváhagyásra átküldjük Önnek.
Én is szerkeszthetem majd a későbbiekben a weboldalt?
Természetesen igény esetén Ön is szerkesztheti a weboldal tartalmi elemeit, illetve hozzáadhat további szerkesztőket. Fontos megjegyezni, hogy a weboldal szerkezeti elemeihez csak a rendszergazdánk tud hozzáférni és azt szerkeszteni. Ennek oka, hogy az általunk garantált biztonság, valamint az oldalfeltörések elleni védelem csak akkor biztosítható, ha meggyőződhetünk arról, hogy a „szuperadmin” belépési adatok illetéktelen kezekbe nem kerülnek. Sajnos akár egy elvesztett vagy ellopott irodai laptopról is rengeteg belépési adat menthető le, ha a tulajdonos nem volt elég körültekintő. A weboldalának biztonsága érdekében minden rendszer-szintű belépésről és változtatásról digitális naplóbejegyzés készül, amit a szerveren tárolunk. Így minden egyes változás visszakövethető és átlátható.
Mi történik akkor, ha el szeretném költöztetni a weboldalt?
A szerződésben megszabott feltételek szerint bármikor elköltöztetheti weboldalát, ha később saját szervert bérel vagy egy másik szolgáltatóhoz szeretné átvinni weboldalát. Ebben az esetben a honlapjának legaktuálisabb verzióját lementjük és átadjuk Önnek az összes belépési adattal és jelszóval. Az új szerverre történő telepítésről már Önnek kell gondoskodnia.
A megrendelt weboldalért csak egyszer kell fizetni, vagy folyamatos fenntartási díja van?
Amennyiben weboldalainkat csomagban (domain, tárhely és email szolgáltatással) rendeli meg úgy a csomag díja magában foglalja az első évre vonatkozó domain, tárhely és email fenntartási díjakat is. A 13. hónaptól éves fenntartási díjat kell fizetni ameddig a szolgáltatásokat igénybe kívánja venni. A fenntartási díj a csomagdíj mellett mindig feltüntetésre kerül és azt a későbbiekben nem emeljük meg.
Miért kerül ennyibe az online bankkártyás fizetés kiépítése, mikor bankom ezt a szolgáltatást ingyen vagy minimális összegért elérhetővé teszi?
A banki szolgáltatás elérése önmagában még nem elég az automatizált online bankkártyás fizetéshez. Szükséges egy fix IP címmel és megfelelő biztonsági tanúsítványokkal (SSL) rendelkező szerver, valamint a weboldal-keretrendszerbe integrált biztonságos fizetőkapu, ami kommunikál a banki szerverrel, hogy mekkora összeget kell levonni az ügyféltől, illetve befogadja a banki szerver adatait a tranzakció lebonyolítását követően. A tanúsítványok beszerzése, valamint a fizetőkapu integrálása és helyes paraméterezése rendkívül fontos a gördülékeny és hibamentes bankkártyás fizetés szempontjából.

Marketing megoldásokkal kapcsolatos gyakran ismételt kérdések

Mi történik akkor, ha a hirdetések mégsem teljesítenek jól?
A hirdetéseket naponta, vagy akár naponta többször is ellenőrizzük. Amennyiben azt látjuk, hogy egy hirdetés nem teljesít jól (nem hoz új érdeklődőket) egyszerűen felfüggesztjük, hiszen nincs értelme a semmire költeni. Számunkra is fontos, hogy a hirdetés sikeres legyen, hiszen ez jelenti a mi munkánk sikerét is. A rosszul teljesítő hirdetéseket általában áttervezzük vagy a megrendelővel megvitatjuk az alternatív lehetőségeket. Természetesen az ilyenkor felmerülő extra munkadíj és adminisztrációs költségek minket terhelnek.
Milyen hirdetési eszközöket használunk?
Minden esetben egyedileg tervezzük meg a stratégiát és ennek során kerül kijelölésre a hirdetési eszközök használata. Megoldásaink kizárólag digitális marketing eszközöket használnak, hiszen ezek sokkal hatékonyabban, költség és mérhetőség szempontjából előnyösebbek, mint a nyomtatott vagy offline hirdetések. Leggyakrabban a Google Adwords (keresési eredmény oldalakon feltüntetett hirdetések), Facebook platform és egyéb célzott online eszközöket használunk.
Hogyan épül fel a hirdetések árazása, mikor és mennyit kell fizetni?

A marketing szolgáltatásunk árazása két elemből épül fel: a hirdetések tényleges költsége, illetve az adminisztrációs díj. A hirdetéseknek közösen megállapítunk egy költségkeretet (budget). Ehhez hozzáadódik az adminisztrációs díj, mely az alábbi tételekből áll:

  • kampány felépítési díj
    Egyszeri tétel, ami a kampány kidolgozásának, a rendszerbe való felvitelnek és a kreatívok elkészítésének a díját tartalmazza
  • felügyeleti díj
    százalékos díj ami a költségkeret méretétől függően kerül kiszámításra.

A kampány felépítési díj bruttó 6 000 Ft-tól indul és a szolgáltatás komplexitásától függően akár 40-50 ezer Ft-ra is rúghat. A felügyeleti díj az alábbiak szerint kerül kiszámlázásra:

Hirdetések költségkerete (bruttó) — felügyeleti díj:

  • 300 000 Ft alatti keret: 15% (max. 45 000 Ft)
  • 300 001 – 600 000 Ft közötti keret: 14% (max. 84 000 Ft)
  • 600 001 – 900 000 Ft közötti keret: 13% (max. 117 000 Ft)
  • 900 001 – 1 200 000 Ft közötti keret: 12% (max. 144 000 Ft)
  • 1 200 001 Ft feletti keret esetén pedig 10%

 

Tehát például ha az Ön kampánya egy átlagosnak mondható tervezést igényel, valamint két platformon (Facebook, Google Adwords) fut és összesen 140 ezer Ft hirdetési keretet jelöltünk ki, akkor a költségek az alábbiak szerint alakulnak:

  • kampány felépítési díj: 15 000 Ft
  • hirdetési keretösszeg: 140 000 Ft
  • felügyeleti díj: 21 000 Ft

ÖSSZESEN: 176 000 Ft

Léteznek-e egyéb hirdetési lehetőségek, egyszeri díjazással?

Lehetőség van vállalkozását elhelyezni a Google Maps térképszolgáltatásban, illetve egyéb térképes és üzleti kereső oldalakon. Ezen elhelyezések egyszeri munkát igényelnek és darabja bruttó 5000 Ft áron került értékesítésre.

Honnan fogom tudni, hogy pontosan mire lett elköltve a hirdetésekre szánt keretösszeg?

Minden egyes elköltött forintról precíz és lekövethető kimutatást (riportot) készítünk ügyfeleink számára. A hirdetési platformokról lehívható részletes jelentések tartalmazzák, hogy egy adott időszakban pontosan mennyit és mire költöttünk. Ezáltal szolgáltatásunk átlátható és visszakövethető.

További kérdés esetén bátran vegye fel velünk a kapcsolatot!