Vállalkozását, termékeit, illetve szolgáltatásait rendkívül hatékonyanan és mérhetően lehet népszerűsíteni különböző online (internetes) felületeken. A megfelelő hirdetési eszközök kiválasztása és paraméterezése nélkül szinte garantált, hogy minden egyes marketingre költött forint ablakon kidobott pénz.

Marketing megoldásaink már 30 ezer forint elköltése után érezhető forgalomnövekedést produkálnak.

Nálunk nem fog túlmisztifikált marketing koncepciókkal találkozni és nem próbálunk meg értelmetlen nagy költséggel járó kampányokat eladni Önnek. Az általunk kifejlesztett marketing stratégiák legfőbb jellemzői és értékei:

  • Alacsony anyagi forrást igényel, ezáltal csökken a kampányok megtérülési kockázata.
  • 100%-ban mérhető és visszakövethető eredmények a kampány teljesítményének megértése céljából.
  • Kizárólag informatív és költséghatékony marketing eszközök használata.
  • Teljes körű ügyintézés, Önnek ténylegesen csak a potenciálisan új ügyfelekkel kell foglalkoznia, a többit mi végezzük el.
  • 10 év digitális marketing tapasztalat kifejezetten nem multi és nagyvállalati környezetben!

Mi befolyásolja a hirdetések sikerét?

Ezt a kérdést teszik fel ügyfeleink a leggyakrabban, és ez egyben a legösszetettebb kérdés is. A hirdetések sikerét három fő tényező határozza meg: amit hirdetünk (a termék, szolgáltatás), a hirdetés, és a piaci helyzet (konkurencia, szűk/tág szegmensek, stb).

Termék/Szolgáltatás

Fontos, hogy mielőtt bármilyen marketing tevékenységbe fogunk ellenőrizzük a hirdetni kívánt termék/szolgáltatás létjogosultságát és minőségét. Érdemes felmérni, hogy egyéb vállalkozások milyen hasonló termékeket/szolgáltatásokat kínálnak és a mi termékünk mennyire veszi fel a versenyt ezekkel. Továbbá, érdemes átgondolni, hogy milyen előnyei vannak az általunk kínált megoldásnak a többi hasonló szolgáltatáshoz képest. Egy silány minőségű, nem versenyképes terméket vagy szolgáltatást még a legkreatívabb marketinges sem tud fenntarthatóan eladni.

Piaci helyzet

Mi történik azon a piacon ahol én árulom a termékemet, szolgáltatásomat? Mekkora a verseny, mennyire nyitottak a vásárlók, mennyire árérzékenyek, milyen döntéshozatal jellemzi a vásárlás előkészítését? A piaci helyzet kihatással van a hirdetések költségére is, hiszen egy erős versenyhelyzet több hirdetőt és nagyobb árversenyt fog eredményezni, ami drágább hirdetéseket jelent. Fontos, hogy amit kínálunk az párhuzamban álljon a piaci igényekkel, különben csak drágán vagy sikertelenül tudjuk azt értékesíteni.

Hirdetés, mint eszköz

Ha az első két befolyásoló tényezőt kipipáltuk, akkor jön el a hirdetési eszközök kiválasztásának ideje, valamint a hirdetési kreatívok elkészítése. Ebben csapatunk kimondottan profi és rendkívül hatékonyan tud eljárni. Fontos, hogy megtaláljuk azokat a csatornákat ahol az Ön potenciális vásárlói a legnagyobb igényüket fejtik ki az Ön által is kínált termék vagy szolgáltatás beszerzése iránt. Például ha Ön eljegyzési gyűrűket árul, akkor mi igyekezni fogunk a hirdetéseket olyan időben és felületen megjeleníteni, amikor a férfiak ezzel kapcsolatos tevékenységet folytatnak az interneten. Ez lehet különböző keresési szokás témán belül, közösségi médiában tájékozódás vagy videótartalmak fogyasztása a témakörben.

Összeségében elmondhatjuk, hogy a hirdetések sikere egy összetett dolog, nem elég egy jó marketingest megbízni. A Nuwave csapata kifejezetten a kisvállalkozóknak tud hasznos tanácsot adni nem csak hirdetés témakörökben, hanem termékfejlesztéssel és piacra lépéssel kapcsolatban is.

Bizonytalan, hogy milyen hirdetésre van szüksége?

Mindig az első lépés a legnehezebb! Úgy tudjuk megkönnyíteni a dolgát, hogy az első konzultációt ingyen és kötelezettségektől mentesen adjuk Önnek. Ne hagyja ki, nincs veszteni valója!

Ingyenes konzultációt kérek!