A legkülönbözőbb szektorokból segítettünk már vállalkozásoknak, tevékenységi körtől függetlenül. Az alábbiakban néhány példát találhat a számunkra legkedvesebb sikertörtének közül.

Batáta Palánta (mezőgazdaság) — weboldal, hirdetés

www.batatapalanta.hu

Sokan mondták a projekt előtt, hogy a mezőgazdaságban nem lehet online elindulni, nincs meg a nyitottság. Természetesen az agráriumban is épp úgy emberek vannak, mint más szektorokban és épp úgy használnak okostelefonokat és számítógépeket, mint bárki más.

A Batáta Palánta egy őstermelői csoport akik édesburgonya palántát és édesburgonyát (batátát) termesztenek értékesítésre. Mivel egy 100%-ban önerőből finanszírozott projektről volt szó, fontos szempont volt, hogy gyorsan és olcsón el tudjunk indulni a weben. Minösszesen 3 nap alatt elkészült az egyszerű, de minden információt tartalmazó weboldal online rendelés lehetőséggel, valamint a márkához kapcsolódó közösségi profilok is kialakításra kerültek. Ezeket összehangolt Facebook és Google Adwords kampányokkal népszerűsítettük a kezdetektől fogva. Eredményünket mi sem igazolja jobban, hogy minden egyes marketingre elköltött forint 37 forint bevételt hoz a társaságnak!

A weboldal és a hirdetések beindítása után rögtön ugrásszerűen megnőtt a leadott rendelések száma. Köszönhetően a honlaphoz kapott rendelés-kezelő modulnak, a leadott rendelések adminisztrációja is jelentősen könnyebb lett. Nem gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan ekkora változást lehet elérni.

Benjamin

őstermelő, Batátapalánta.hu

Park Vendéglő (vendéglátás) — weboldal, közösség, hirdetés

www.parkvendeglobuda.hu / Park vendéglő Facebook oldal

„Csepp a tengerben!” — szokás mondani, amikor egy új vendéglátó egység nyílik Budapesten. Jogosan merül fel a kérdés, hogy ha jó ételeket, elfogadható árakat és barátságos kiszolgálást nyújt egy étterem akkor mi egyébre van szükség a sikerhez? Mint minden más vállalkozásnál, itt is a forgalom fogja meghatározni a tényleges sikert, ez volt az egyetlen mérőszám amit figyelemmel kellett kísérnünk a kampányok során.

A Park Vendéglő egy rendkívül nehéz piacon tudott már a nyitás után pár héttel sikeresen üzemelni amire legalább annyira büszkék vagyunk, mint a tulajdonosok. A különböző hirdetési stratégiákat teszteltük és a legjobb eredményt felmutató megoldásokkal dolgoztunk tovább. Számunkra is meglepetés volt a kimagaslóan nagy és pozitív reakciók száma, illetve a hirdetések utáni organikus forgalom növekedés. Az étterem napi átlagbevételének a 10%-át költjük el egy heti kampány során, amivel közel 20% forgalomnövekedést érünk el.

Fontos volt számunkra, hogy a környékbelieket gyorsan és célzottan érjük el. A honlapunkon és Facebook oldalunkon egyszerre tudunk hasznos információval szolgálni a kerületben dolgozó és amúgy ebédelni vágyóknak, valamint a családias és kiülős helyeket preferáló itt lakóknak. Az eredményekre nem kellett várni, tényleg már egy nap után érezhető volt a növekedés.

Balázs

étterem tulajdonos és üzemeltető, PARK Vendéglő

DrónKamera.hu (szolgáltatás) — stratégia, hirdetés

www.dronkamera.hu

Számunkra is izgalmas kihívás volt egy új piacra új szolgáltatást bevezetni. Mivel egy teljesen új dologról volt szó, óvatosan és fokozatosan kellett felépítenünk ügyfelünkkel együtt a szolgáltatást és a hozzá kapcsolt marketing stratégiát.

A hirdetésekre érkező reakciókat összevetve a honlapon eltöltött idővel és viselkedés mintákkal sikerült egy hónap alatt kijelölni egy irányt amivel el tudott kezdeni termelni a cég. Videókampányokkal, célzott szöveges hirdetésekkel és direkt marketing eszközökkel járultunk hozzá a DrónKamera.hu sikeréhez. Munkánk eredményét jól leírja, hogy a magas eszközberuházás megtérülésére ügyfelünk 12-14 hónapot tűzött ki célul, amit aztán 6 hónap után sikerült teljesíteni.

 

Egy olyan piacra léptünk be ahol nagyon drágák az eszközök és rendkívül gyorsan amortizálódnak, ezért kritikus volt számunkra a gyors megtérülés. Nagyon elégedettek voltunk, mikor a kitűzött célunkat fele annyi idő alatt értük el, mint azt az induláskor gondoltuk.

Farkas

ügyvezető, DrónKamera.hu